مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-17سياسي

فارس من|نامگذاری یک مرکز درمانی 500 تختخوابی به نام سردار سلیمانی


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به مطالبه مردمی «نامگذاری بیمارستان جدیدالتأسیس زرند به نام سردار سلیمانی» اعلام کرد: قرار است مرکز آموزشی درمانی دیگری با ظرفیت حدود 500 تخت به نام شهید سلیمانی نامگذاری شود و اقدامات اولیه در این مورد انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مخاطبان خبرگزاری فارس کرمان مطالبه ای با عنوان نامگذاری بیمارستان جدیدالتأسیس زرند به نام سردار سلیمانی در سامانه فارس من به ثبت رساندند و خواستار تغییر نام بیمارستان سینای زرند شدند که العام شده طی روزهای آینده بهره برداری خواهد شد.

پس از پیگیری خبرنگار فارس، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به این موضوع اعلام کرد: قرار است مرکز آموزشی درمانی دیگری با ظرفیت حدود 500 تخت به نام شهید سلیمانی نامگذاری شود و اقدامات اولیه در این مورد انجام شده است.

صادق زاده فرماندار زرند نیز در پیگیری ماجرای نامگذاری ساختمان جدید بیمارستان سینا زرند به نام سردار سلیمانی اظهار کرده است: مجموعه شهرستان موافق نامگذاری و یا تغییر نام ساختمان جدید بیمارستان سینا بودیم و این موضوع را از مبادی دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه متبوع پیگیری کردم اما دانشگاه اعلام کرده تنها یک بیمارستان در استان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|نامگذاری یک مرکز درمانی 500 تختخوابی به نام سردار سلیمانی

فارس من|نامگذاری یک مرکز درمانی 500 تختخوابی به نام سردار سلیمانی